Unia Europejska
Rozmiar tekstu: -+
Dla niepełnosprawnych Dla słabowidzących Wersja graficzna Język migowy

Powiat, w którym
chce się żyć!

Wicestarosta zaprasza do udziału w seminariach i składania wniosków  w programie INTERREG

Wicestarosta zaprasza do udziału w seminariach i składania wniosków w programie INTERREG

InformacjeOrganizacje PozarządoweInne

Wicestarosta Adam Pieniążek, członek komitetu konsultacyjnego ds. Projektów Transnarodowych i Międzyregionalnych Interreg 2021-2027, serdecznie zachęca do  udziału w seminariach online i składania wniosków w ramach programu Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027.

20 października br., podczas konferencji programowej w Hamburgu, oficjalnie ogłoszono drugi nabór wniosków na projekty małe i projekty główne w programie. 

  • Drugi nabór wniosków o dofinansowanie projektów małych potrwa do 26 stycznia 2023 r., a projektów głównych do 14 marca 2023 r. 

Ważne! Pierwszym obowiązkowym krokiem w aplikacji jest przedstawienie Project Idea Form- koncepcji projektu. W przypadku projektów małych należy to zrobić do 5 stycznia 2023 r., natomiast w przypadku projektów głównych do 14 lutego 2023 r. Przedstawienie koncepcji projektu pozwoli na konsultację wnioskodawcy z Wspólnym Sekretariatem i dopracowanie koncepcji projektu przed jego złożeniem. 

Ogłoszenia o naborze oraz więcej informacji znajduje się w zakładce programu na stronie www.ewt.gov.pl oraz na oficjalnej stronie programu

  • 17 listopada br. odbędzie się krajowe seminarium informacyjne o zasadach drugiego naboru wniosków w programie.

Krajowy Punkt Kontaktowy programu (MFiPR) wraz z przedstawicielami Wspólnego Sekretariatu zapraszają do udziału w krajowym seminarium informacyjnym o zasadach drugiego naboru wniosków w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027. 

Podczas spotkania zostaną przedstawione zasady i priorytety tematyczne programu, harmonogram oraz szczegóły drugiego naboru wniosków. Uczestnicy spotkania zainteresowani złożeniem wniosku w naborze dowiedzą się między innymi jak skonstruować budżet i jakich błędów nie popełniać w aplikacji.

Seminarium informacyjne odbędzie się online w godzinach 10.00 - 14.00. Rejestracja jest możliwa do dnia 15 listopada br. Program oraz formularz rejestracyjny znajdują się TUTAJ.

  • W związku z ogłoszeniem naboru wniosków, Wspólny Sekretariat uruchamia kolejną serię webinariów dla wnioskodawców.

W listopadzie odbędą się 3 seminaria online prowadzone przez przedstawicieli Wspólnego Sekretariatu programu. Daty oraz zakres tematyczny spotkań można sprawdzić TUTAJ